Sunday, December 25, 2011

Изглежда аз ще си остана сама в дискусията До кога с грознато.

Нищo, ще има монолог вместо дискусия. Започвам отново с провокиращи въпроси.Защо не купуваме развалена храна за нас и децата си? Как могат тонове меса и зеленчуци да се изхвърлят, защото сред тях, някои са замърсени със салмонела, а тонове DVD-та с отровна за духовното развитие на децата храна пълнят нашите магазини? Те да ги продават, но ние защо ги купуваме? Защо авторитетният клуб Сиера, отявлен защитник на природата се бори за спасението на природата. ? Тя за кого ще бъде, тази "чиста планета"? За деца и млади хора с ожесточени и груби души? За млади хора, забравили сладостта на хубавата реч, заместена с арогантни провиквания и грозни жестове? Забелязвате ли напоследък по телевизията все по-модерно става да се заглушават нецензурни думи, произнесени от хора, за които се предполага, че са интелектуалци? Мода, но не е ли пародийно, носителите на културата започват да се учат от нискоинтелигентните, вместо да стимулират духовното издигане на обществото. Това не значи поведение на хора с освободен дух, моля, това точно и ясно говори за нещо, но кой ще дръзне най-после да реагира?
Като "взимаме уроци" по крадене, убиване и кабаретно поведени от адетска възраст вече 20 - 30 години, какви очаквате да станем? Аз съм над 70 и съм подложена на това промиване на мозъка последните 20 години. Трудно е да ме промените вече, но.. може би съм се научила вече да убивам и крада, ако може би ми се наложи. Пази ме Господи. Констатираме, че затворите са пълни, има ли все още пари да отваряме нови?
Миналата година, струва ми се имаше ден, когато американските шофьори решиха да не купуват бензин, защото е неоправдано скъп. Евтини ли са всички тези духовни депресанти? Те осакътяват душите на нашите деца по-бързо и по-дълбоко отколкото наркотиците, мазнините и захарта. Защо не опитаме сами да цензурираме това, което което четем, гледаме по екраните, защо не избягваме среди, където децата могат да чуят само ругатни и нецензорни приказки. Хора, защо мълчите, огледайте се. Не се усмихвайте, това е скъпо струваща безпомощност.








No comments:

Post a Comment