Wednesday, February 19, 2014

Ще се чуем след 7 дни

Уважаеми читатели, за съжаление имам техническа неизправност, свързана с моя блог. Текстът се размества и се загубиха няколко публикации. Заглавията са във Фейсбоок, но техният текс не излиза .

Сега работя по въпроса и до 7 дни  всичко да се корегира
Posvetasmargy.blogspot.com.
Умиращият лаптоп

Колко е лесно да се каже  "Сега работя по въпроса"  и какво вкючва този израз.
 Умиращият лаптоп е сменен с нов. Следващата фаза е актривиране  всичките му програми, пароли и пр. Още по-следващата  е  прехвърляне на цялата информация от "умиращия лебед" на външен носител - памет, за да се пренесе на новия лаптоп И това направих.
Доволна от себе си седнах да работя с новата играчка, но се установи, че има "техническа пречка". Тя се състои в несъпоставимост на моята стара Виста със следващата - 2007.
Кой да се сети, даже в магазина не ми казаха, че моята стара програма вече е"демодирана" и трябва  преди да пренеса всичко в новия лаптоп. да направя толкова промени, колкото български заглавия имам в паметта.
Защо ви казвам това ли, ами на кого де се оплача, нали вие знаете колко неща съм написала, но знаете  колко пъти съм ги преписала, докато излезнат на бял свят. Сега остава да изчакате, докато се справя с "техническата неизправност".
Спомняте ли си израза за френската аристокрация, след Революцията? Тя не забравила нищо старо и не научила нищо ново. До някъде и аз съм на това положение, но няма да се откажа. И при мене няма път назад.


No comments:

Post a Comment